OBS!!! Över sommaren har vi inga ordinarie öppettider. Det går jättebra att ringa om ni vill komma till affären, så bestämmer vi en tid vi öppnar för er! =) Detta innebär alltså att det är stängt på onsdagar om ingen ringt innan. Telefonnummer 0705465149 (Yvonne Stensson). Mvh Idas Magasin

VÄLKOMNA!

måndag 2 februari 2015

Presentation av ny Dt.

Vi har nåt jätteroligt att berätta! =D

Nu i februari börjar en ny DT (demonstratör) hos oss och hennes namn är Madeleine! 

Hon är en jätteduktig scrappare och vi blev otroligt glada när hon tackade Ja till vår förfrågan. Hon ska få presentera sig själv bättre men först och främst vill vi på Idas Magasin säga VÄLKOMMEN till dig, Madeleine, hoppas du ska trivas! =D


//Idas Magasin

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!


Jag heter Madeleine Palomaa och är 28 år. Jag jobbar som lärare till vardags och är en riktig scrapnörd på fritiden! Jag började med scrapbooking när jag var runt 22 år och höll på med något jag då inte visste var LOs. Jag gjorde ett fotoalbum om en resa jag gjorde till Grekland, väldigt enkelt och väldigt nybörjaraktigt (när jag tittar på det såhär i efterhand). Jag klippte och klistrade lite helt enkelt och älskade klistermärken! 
I februari 2013 hade jag en kompis på besök som var mer flitigt skapande än jag (mina saker låg mest nedpackade i en låda och blev sällan använda!) och lärde mig göra pappersrosor. Då var det som en bomb exploderade inom mig och jag blev heeelt besatt av kortmakeri! Sedan dess har jag i stort skapat konstant i två år, och jag har alltid älskat att färglägga! Först började jag med akvarellpennor från Derwent, innan jag gick över till de mycket användbara Distress Inkdynorna, för att sedan, i maj 2014 äntligen börja med Copicmarkers! Färgläggning är ungefär halva mitt kortmakeri och jag älskar det! Jag brinner för mycket färg och gillar starka kontraster, både i färgläggning och i korten jag gör. Jag snöade dock in på shabby chic-stilen i somras och det är också en stil som ligger mig varmt om hjärtat. 
Jag känner en stor ära att få vara Idas Magasins nya DT och ser fram emot att få inspirera er med deras fantastiska produkter!










--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Imorgon kommer Madeleines första alster att presenteras i bloggen! =)

Inga kommentarer: