tisdag 2 juli 2013

PREMIÄR!

Hej på er!

Idag har vi då PREMIÄR här på bloggen och vi hoppas att ni fått ett litet hum om vilka vi är.
Vad kan sen inte passa bättre än att oxå visa lite PYSSEL som vi haft för oss.
Idag visar jag ett litet grattiskort som jag suttit och knåpat ihop.
I vår släkt och även i Karolinas och Yvonnes släkt, har vi massor av födelsedagar att fira nu i Juli.



Här kommer en liten materiallista;
Pappret kommer från Jenni Bowlins 2012 kollektion 10:-/st. Cyklarna är från "MAGPIE- Mini Pattern Sheet". Prickarna från "MAGPIE- Accessory sheet". Vimplarna från "MAGPIE- Stash" 
Stickles silver 25kr/st.
Fjärilen kommer från ett trepack med fjäril, kanna, blomma för 9:-/pack.
Grönt organzaband 5:-/m.

Olika cardstock finns att köpa för 6:-
Blommorna jag arbetat med är slut MEN det finns nya fina knippen rosor från Prima i butiken för 49:-/st och då ligger dessa i 24pack.
På baksidan där jag satt min personliga stämpel har jag stansat ut en cirkel med vågkant bakom den heter: Clever Lever Craft Punch, 2" eller 51mm
Övrigt material kommer från mina egna gömmor.
Vill ni beställa nåt av materialet så ta kontakt med Karolina på Idas Magasins fb sida! Länk här under!


Hoppas att ni tyckte om det och pyssla på!

Glöm inte av att besöka Idas Magasin på Facebook!

Kram Dt-Malin

Inga kommentarer: