tisdag 8 april 2014

En påskig LO!

Hej!
 
Då var det åter dags för mig att få äran att blogga för Idas Magasin.
Denna vecka tänker jag bjuda er på en LO med tema påsk, det är ju ganska så passande nu ;-)
 
 
 
Jag har valt att använda 2 stycken underbart fina papper från Bo Bunny närmare bestämt: Country Garden Morning och Country Garden Stripe.
Dessa passade fint ihop men både bilden och det gröna cardstocket.
 
 
Kanterna på mönsterpapperna har jag både rivit och sedan skrapat med hjälp av min edge scraper. Som avslutning har de färgats med distressdynan Walnut Stain.
Jag valde att dekorera ganska sparsamt ( för att vara mig ) med enkla blommor i olika modeller och storlekar och sedan Pearls eller rhinestones.
 
 
De svaga cirklarna har jag enkelt gjort med hjälp av en toarulle och stämpeldyna.
Runt fotografiet och kanten på LO:en har jag dekorerat med gult stickles glue. Alfabetet hittar ni självklart hos Idas Magasin
 
 
Produkter ni hittar hos Idas Magasin:
Grönt cardstock
Bo Bunny- Country Garden Stripe
Bo Bunny- Country Garden Morning
Pearls
Rhinestones
Blommor i olika storlekar och färger
Alfabetet- Brown/Green Alphabet.
 
Resten kommer från mina egna gömmor.
 
Jag tackar för idag och vi ses nästa vecka igen!!
Kika gärna in i min egna blogg: www.madebyemia.blogg.se
 
Kram Maria

Inga kommentarer: