lördag 2 augusti 2014

Project Life vecka 11, del 1

Hej på er!
Vilken FANTASTISKT fin sommar vi har haft i år!
Imorgon kväll börjar jag TYVÄRR att jobba igen, hade GÄRNA haft semester 4 veckor till. ;)
Hoppas att ni oxå haft en riktigt fin och skön semester, eller fortfarande har!

Idag tänkte jag i alla fall ta och visa en sida ur mitt Project Life album igen som jag knåpade ihop på en liten miniträff med tjejerna som ordnar Pocket Scrap Maran i Hjo den 13 september och som Idas Magasin är så gulliga och sponsrar med massor av fina PL saker!! Det tackar vi för. <3

Handen på hjärtat så har jag inte scrappat någonting i sommar förutom lite pyssel med Project Life nån gång då och då.


Det ni kan hitta hos Idas Magasin är:

Project Life kit Jade
Svarta bokstavsstickers
Små bokstavsstickers i svart och vitt
Pilar
Stjärnor
Enamel dots
Ord stickers
Stämplar
Datumstämpel

Idas Magasin har en hel del kul för den som håller på med PL!
Kram Dt-Malin


Inga kommentarer: