söndag 21 september 2014

Project Life

Ja eller pocket scrap som vi kallar det.
Igår var jag på scrapträff i Skövde och Idas Magasin var på plats med sin härliga butik och äntligen fick vi träffas igen!
Jag köpte ju på mig en del som vanligt och idag tänkte jag visa ett PL uppslag som jag gjorde med kort av Teresa Collins från We R memory keepers.
UNDERBARA och setet heter Hello life.
Material:
Jag har använt 2 kort och en overlay från kitet Hello life med teresa colllins.
Enamel dots, teresa collins
Gula bokstavsstickers fr¨n Becky higgins
Svarta skrivmaskinsbokstäver från Tim Holz
Svarta stora bokstäver från simple stories
Svart cirkel med happy har jag klippt ut från ett mönsterpapper från teresa collins.

På väg in till webshoppen:
http://idas-magasin.storedo.com/

Ha det gott!
Kram Dt-Malin

2 kommentarer:

Ann-Marie aka Jozebelle sa...

Det kitet kanske kunde vara något hittills har jag inte känt något speciellt då jag set kit-en men det här var lite mer jag...

Jättefin sida, Malin!

Idas Magasin sa...

Tusen tack Ann-Marie!
Ja kittet är verkligen jättefint kan verkligen rekommendera det!
Kram MAlin