måndag 6 oktober 2014

Dax att börja med julkorten!

Ja man får ju vara ute i tid så man slipper stressa sen när julen väl närmar sig.
Då är det så himla mycket annat att stå i...fniss...
Jag har i alla fall så smått börjat lite med julkorten här hemma så idag tänkte jag visa ett sådant för er.
Fick ett ark från Karolina med massa söta julbilder på så jag har använt det genom att skära ut bilderna så jag kan använda dom både till kort och PL.
Ett PL alster får ni ev se nästa gång där jag är lite på jultema....
Har även använt baksidan på papperet som jag har som bakgrund här.
( PL = Project Life, Pocket Scrap )

Det jag använt är:
Blått cardstock
Grönt cardstock
Julpapper -  Elf Magic
Stickles - silver
Gröna blad
Röd platt  blomma
Stämpel - Julkramar
Pinns - Stjärnor
Pearls - Platinum

Här hittar ni butiken:
http://idas-magasin.storedo.com/

Övrigt kommer från egna gömmor.
Hoppas ni tyckte om det och kanske kanske börjar ni längta liiiite efter jul. ;)
Kram Dt-Malin

Inga kommentarer: