tisdag 8 december 2015

Presentpåsar.

Är man t.ex bortbjuden i jul så är det ju alltid roligt att ha med en liten gåva till värdparet tycker jag och då är det ju kul om de oxå är fint inslagna tex! Och varför inte göra eget?? Här har jag gjort 2 söta presentpåsar som man kan stoppa divere gåvor i som man vill ge bort, det kan ju vara allt från en liten blomma, choklad, vin eller annat som man vet att mottagaren uppskattar.
Jag ÄLSKAR att få ge bort små gåvor till mina vänner när jag är bortbjuden och det är så roligt att se hur glada dom faktiskt blir över nåt så litet!
Hoppas ni ska tycka om dom.



Materiallista:
Silverband.
Stämpel " Julkramar"
Stickles silver
Stickles platinum
Vitt cardstock

Vitt spetsband , stämpel och påsar kommer från egna gömmor.
Ha en fin dag.
Kram Dt-Malin

Inga kommentarer: