tisdag 3 maj 2016

Kort till en man.

Min sambo fyllde år i förra veckan och som tradition så ska han ju så klart oxå ha ett hemmagjort kort givetvis. Så det brukar bli nåt kort med någon sexig kvinna såklart eftersom de tuttinuttiga gulliga bilderna kanske inte direkt är nåt för honom. ;)
Nu har vi varit ett par i några år så jag vet ju att de lite mer kvinnliga bilderna uppskattas mer än en gullig stämpel... ;)....även om jag själv är väldigt förtjust i allt som är gulligt. ;)
Jag gör inte ofta "killkort" och tycker själv det är väldigt svårt för man vet ju inte alltid om de vill ha ett "grabbigt" kort, sexigt kort, för mycket/för lite dekorationer, det får antagligen inte vara för pluttinuttigt osv osv.
Men här kommer i alla fall kortet som jag gjorde till min sambo. <3





Materiallista:
Craft cardstock
Rött cardstock
Gröna blad
Trästjärnor
Charm klocka

Ha en fin dag!
Kram Dt-Malin
http://me-carddesign.blogspot.se/


Inga kommentarer: