OBS!!! Över sommaren har vi inga ordinarie öppettider. Det går jättebra att ringa om ni vill komma till affären, så bestämmer vi en tid vi öppnar för er! =) Detta innebär alltså att det är stängt på onsdagar om ingen ringt innan. Telefonnummer 0705465149 (Yvonne Stensson). Mvh Idas Magasin

VÄLKOMNA!

söndag 16 juli 2017

Ask med små grattiskort

En bra och ha present till någon som har många män i släkten. Små kort i en presentask att ge bort. Asken är den samma som i mitt första inlägg, men jag har ökat storleken så att det passas min kortstommar som är ca 8.5 x 8.5 cm. 


De blev perfekta till det här klipparket med manliga ugglor i färgerna turkost och brunt. Dessa små kort, kan man göra ett hål i hörnet rakt igenom och hänga dem i en bukett eller knyta fast dem på ett paket. Bakom varje uggla har jag använt mig av lite mönsterpapper i turkost.




Hoppas du fått lite inspiration
Zora

Inga kommentarer: