tisdag 24 september 2019

GRATTISKORT MAJA DESIGN

Hej!

Nu börjar sommaren lida mot sitt slut och tiden att sitta inne och pyssla börja kännas bättre.

Jag passade på att göra ett kort som skickades till en vän som fyllde år.

Så här gjorde jag...

Jag gick loss på små delar av Maja designs mönstrade papper.
Skrapade kanterna och färgade dom med Distressfärg.
Bland Maja Designs mönstrade papper så är det ett ark som har flera olika bilder på sig som man kan använda till diverse projekt.
När bitarna var färgade så limmade jag fast dom på en kortbas.
Sedan pyntade jag kortet med små bruna halvpärlor.
En cirkelformad plastbubbla limmades på en cirkelformad grattis. Det blev en fin dekoration.
Koret gick ganska snabbt att göra och ibland behöver man göra ett snabbt kort.
Just de mönstrade papprena från Maja Design är ju helt underbara! Älskar dom.



Här kommer en lista med saker jag använde.
Klicka på textraden för att komma direkt till shoppen.


Cardstock -kortbasen
Möntrade papper från Maja design
Klipparket med bilderna
Halvpärlor
Grattis


Hoppas ni finner inspiration.
Ha en underbar dag!

//Madde

Inga kommentarer: