torsdag 21 maj 2020

Barnkort

                                                                                Hej!
                                                          Idag ska jag visa ett barnkort.



Jag började att göra en kortbas med vitt cardstock, därefter embossade jag ett blått cardstock med foldern Splendid som jag fäste med dubbelhäftande tejp. Sen började det roliga men lite pilliga jobbet att sätta ihop de färdigutstansade figurerna som man bara trycker ur arket, med distanskuddar. Bakom motiven satte jag en utstansad ranka, Ivy.



På insidan sitter Majapappret Bundle of Joy och den lilla bården med elefanter kommer från samma serie, Vintage Baby, Special Delivery.  Sen är det bara att skriva en hälsning på de utstansade och distressade papprena,

Hoppas att ni har fått lite inspiration. :)

/Monica

Inga kommentarer: