måndag 22 juli 2013

Grattis kort

Hej på er såhär mitt i sommaren!
Visst fick vi väl ändå ett helt UNDERBART sommarväder till slut! Här har vi haft kanonväder i 2 veckors tid nu, perfekt till då de flesta på vårt jobb började sin semester.
Många av er har nog semester nu precis som jag och det har inte hunnits med SÅ himla mycket pysslande än så länge här hos mig eftersom vi håller på att röja i mitt hus.Men å andra sidan har jag hela 3 veckor kvar så jag hoppas det ska hinnas med en hel del pyssel framöver oxå!

Idag har jag ett litet grattiskort att visa för er, det blir oftast grattis eller julkort som jag gör när jag gör kort eftersom det är dessa kort jag har mest användning för här hos mig.
Kanske ett litet grattiskort till en tjej som håller på att studerar? ;)


Det mönstrade pappret kommer, som sist, från Jenni Bowlins 2012 kollektion och kostar 10:-/st.
Perfect Pearls 25kr/st.
Blommorna på bilden är slut men vi hänvisar till den nyinkomna kollektionen från Prima med 24-pack för 49kr.
Floral Ovals Dies från Spellbinders pryder insidan och kostar, hos Idas, 229kr.
Scallop-punchar finns från 119kr.
Cardstock från Bazzil i olika färger för 6kr/st
Vill ni handla något kan ni kika in på deras sida på Facebook!

På Facebook hade vi nyligen oxå en liten utlottning vid 150 gilla markeringar och de 2 lyckliga vinnare av vardera 10 meter band blev Anna Hägg och Malin Wiberg!
STORT GRATTIS säger vi till dom!
Och vill du oxå vara med i utlottningar, spring in och kika på Idas Magasin på Facebook!

Hoppas i alla fall att ni tycker om kortet och pyssla på!

Kram Dt Malin


Inga kommentarer: