söndag 18 augusti 2013

Kort till en kille

Ja jag tycker inte alltid att det är så himla lätt att göra kort till killar.
Det ska ju helst inte vara för tuttinuttigt och gulligt, tycker jag, utan mer enkelt och inte för pråligt.
MEN ändå vill jag ju inte att det ska se tråkigt ut, jättesvårt det där att få till tycker jag.
Idag har jag i alla fall försökt och jag är faktiskt ganska nöjd med resultatet, tycker inte det blev allt för tjejigt trots att det även är lite blommor med.
Inuti kortet har jag gjort en liten ficka där man kan sätta pengar, presentkort eller biljetter, vilket man nu vill.
Hoppas ni tycker om det!


Materiallista kommer inom kort från Idas Magasin!
Glöm inte att ni på FB kan beställa material från Idas Magasin och att vi snart snart kommer ut med en liten tävling här på bloggen!
Ha en skön söndag!
Kram Dt Malin

Inga kommentarer: