söndag 29 september 2013

Spooky night!

Idag har jag gjort en liten LO på dottern när hon hade klätt ut sig till häxa inför skolfotograferingen.
Jag har använt mig av hela 6 olika papper på denna lo´n men jag tyckte den blev lite kul.
Ibland är det riktigt roligt att klä ut sig men nu för tiden gör man ju inte det längre.Förr , på Lusse, då klädde alla ut sig och gick ner på stan här där jag bor. Vissa kunde man aldrig gissa vilka de var så bra hade de klätt ut sig! ;) Riktigt kul var det och vissa "traditioner" är riktigt synd att de försvinner.....
Svart och vitt cardstock, 6:- st
Orange scalloped cardstock 8:- st
Alla mönsterpapper 6:- st ( grönt + orange med fåglar, båda papperen är dubbelsidiga! )
ALLA mönsterpapper i affären kostar för tillfället 6:-
Diecuts arken 10:- st ( stjärnor, svartprickig bård, textbubblan, orange tag som jag skrivit BOO i, prickig stjärna )
Stämplarna kommer från Dt Malins egna gömmor.

Glöm inte att ni lätt kan beställa via FB om ni vill handla nåt, har ni inte FB kan ni alltid skriva här under kommentarerna.
Kram Dt-Malin

Inga kommentarer: