tisdag 10 mars 2015

Förvaring.

Jag har ÄNTLIGEN hittat en förvaring som jag tokgillar och därför måste jag ju bara dela med mig av den till er.
Jag har ofta köpt på mig små askar från Biltema osv med små fack i för att ha små utstansade saker. Nackdelen med dessa är ett det är ett enda stort lock över hela asken vilket gör att de tuna utstansade figurerna gärna kanar runt lite hur som helst i askarna, även under om det är fack som man kan flytta. Så varenda gång jag ska i askarna så ligger allt hullerombuller, TRIST!
Så hittade jag dessa askar på idas Magasin och köpte en för att testa och den är PERFEKT!!
Egna fack med egna lock till varje och det andra som är så bra är att det är RUNDADE hörn i botten så de små sakerna man ska ha upp är JÄTTELÄTT att "kana upp" utmed den svängda kanten med fingret istället för de raka kanterna som brukar  vara så man knappt får upp det man ska ha.


Bara ett litet tips på dessa jättebra askar!

FÖRVARINGSLÅDA

Kram Dt-Malin'

Inga kommentarer: