måndag 11 april 2016

Gäst-DT

Gissa att jag är glad och stolt nu.Fick förfrågan om jag vill gästa i Designteamet hos Idas Magasin ett par månader, efter en kvälls fundering tackade jag JA men puh vilken prestationsångest jag får, har ju aldrig gjort något sådant tidigare men någon gång måste ju bli den första eller hur?
När jag kom hem från Lanzarote i fredags låg det ett paket med underbart material från Idas Magasin och väntade på mig så jag satte genast igång, det gick bara inte att låta bli så under helgen har jag gjort kort som kommer att publiceras snart.



Varmt välkomna in i min blogg:
http://scraplyan.blogspot.se/

/Lisbeth

_________________________________________________________________________________

Vi blev så glada när du tackade Ja! =) Hoppas att du ska trivas. Vi ser fram emot att se vad du hittar på. =)

/Yvonne och Karolina på Idas Magasin

1 kommentar:

Idas Magasin sa...

Välkommen!
Kram MAlin