lördag 27 april 2019

Tag!

Hej!

Idag är det lördag igen och jag har gnuggat fantasiknölar igen. Idag har jag exprimenterat med en tag.
Jag använde en färdig tag och Tim Holtz distresser för att färga in den. 

Jag använde en mini mist fylld med vatten som jag sprutade på mina fingrar som jag sen ”skakade” av ovanför tagen. Sen tog  jag min embossingfön och torkade vattendropparna. Duttade efter med papper så att tagen riktigt var torr. 

Jag tog Tim Holtz black soot och stämplade fjärilen och texten. 
Sedan tog jag rosor och blad för att dekorera.

Slutresultatet en fjärilstag med rosor. 

Vad har jag använt från idas magasin:

Tag
Tim Holtz distress antique linnen, vintage photo och walnut stain
Rosor
Blad
Fjäril 
Tacky glue 

Hoppas ni har en fin lördag! 

Kramar DT-Maria 




Inga kommentarer: