fredag 14 mars 2014

Istället för en blomma.

I STÄLLET FÖR EN BLOMMA




Denna gång fick jag i uppdrag att altra en liten påse/kruka.

Det var en utmaning!



Men jag fick till det ganska bra ändå.
Började med att grunda med Gesso.
Sedan körde jag på med en stencil och texture paste.
Väntade en evighet (30 minuter) på att det skulle torka.
Sedan sprayade jag den.




Dekorerade upp den med blommor och med blad.






Detta är den andra sidan.



En blomma som jag hade i mina gömmor kom väl till pass här.



Man kan stoppa i en mindre blomma i påsen/krukan. Det är plastad kartong invändigt så den ska tåla lite väta.  Eller så kan man fylla den med karameller och ge bort.

Detta var mitt sista blogginlägg för Idas Magasin. Tack för denna gång.

Tack för titten!
/Madde

______________________________________________________________


Vi på Idas Magasin vill tacka Madeleine Hill för alla fina alster denna månad. 
Vi hoppas du kommer tillbaka snart och gästar igen! 

Inga kommentarer: