torsdag 15 maj 2014

En LO.

Hej!

Maria Nickander heter jag och fick äran att vara Idas Magasins gäst-dt för Maj!
Direkt efter förfrågan började ideérna sprudla och jag är glad att här kunna visa mitt första inlägg som blev en Loa.



Det underbara rosa pappret från magic moment fick bli min bas.
Detta papper talar så mycket för sig själv så det var enkelt att börja skapa.





Sen var det dags att välja ut bild. Till detta papper var det inte så svårt somrigt och fint så det blev en bild från när jag var med mina barn på Nickoledeon dagen i Kristinehamn 2012 där vi träffade svampbob fyrkant.
Bakom fotografiet har jag använt ett svart cardstock. Detta har jag valt för att få fram färgerna i fotografiet.



Bild tre och fyra har jag börjat sätta ihop Loan. Jag ville ha något som gjorde att fotografiet framträdde lite och använde då ett rosa band med rosor på. Detta passade så fint med självaste baspappret. Satt även och provade med olika dekorationer tills jag hittade det som blev perfekt.




Nu börjar det likna ett färdigt resultat. Jag är en blommänniska och på det mesta jag gör så ska det vara en blomma med. Dom utstansade bokstäverna är utstansade av samma svarta cardstock som jag valde att ha bakom fotografiet.
Eftersom pappret i sig var dekorerat redan så använde jag inte så mycket dekorationer. Bokstäverna är utstansade med min Quick Kutz.



Nu är Loan färdig!

Produkter ni hittar hos Idas Magasin:

Svart Cardstock
Band med rosor
Mönstrat papper från Magic Moments
Svarta blommor
Rosa blommor från You Do
Fjärils brads
Stickels glue
Gröna blad
Hjärtan
Glass brads

Här är en länk till Säljsidan på Facebook:
https://www.facebook.com/IdasMagasin

Tack för idag och ses snart igen!

Kram Maria

Inga kommentarer: