torsdag 13 augusti 2015

Hejsan

 Ann-Sofie heter jag och jag har fått den stora äran att vara Gäst-DT här på Idas Magasin
under hösten i 3 månader. Augusti, september och oktober. Det ska bli jätteroligt!

Jag bor i Örebro med min man och våra tonårssöner. Jag har scrappat i många år 
och nästan all min lediga tid ägnar jag år den här roliga hobbyn. 

Jag gör mest Layouter men även en del kort och Project Life.
Mina Layouter handlar mest om min systerdotter eftersom mina söner 
börjar bli stora och sällan vill vara med på bild.

Min bloggdag kommer att vara på söndagar.

Mitt första inlägg här på bloggen blir en LO i dom härliga pappren från Bo Bunnys serie
Penny Emporium. Åh vad dom är fina. 




Om Ni vill kika in i min privata blogg så hittar Ni den här

http://annzoscrappar.blogspot.se/


Jag har använt:

Papper           BoBunny
Distress Ink   Walnut Stain
Blommor
Bling
Dies Joy!
Stickers "smile"

 Kram

//Ann-Sofie

Inga kommentarer: