söndag 23 augusti 2015

SOMMARMINNE

Halloj!

Nu har skolan börjat och med den börjar man komma in i sina vanliga rutiner.

Jag är med i en scrapbookingförening där vi träffas 2 ggr per månad. Den
här veckan hade vi terminens första träff. 

Vi brukar alltid ha något tema på våra träffar och temat för kvällen var sommarminne. 
Jag passade på att göra en LO som jag tänkte visa här. 

Bilden är på mina söner från i somras när vi var i Biarritz i Frankrike. 




Jag använder oftast vit cardstock som bakgrund och det har jag gjort även här.
Jag har stämplat med svart distress och stänkt lite med grön dylusions  ink spray.

Pappren kommer ifrån American Crafts. Jag har dekorerat med lite utstansade stjärnor, 
enamel dots och några moln.

Ni vet väl att det finns jättefina stämplar i shoppen som är designade av Idas själva.
Jag har använt stämpeln Glädje den är jätte användbar både till Layouter, Kort och
Project Life tycker jag.

Nu ska jag ut och njuta lite av den härliga augustivärmen.

Gäst DT Ann-Sofie

Allt finns på idas-magasin.storedo.com

Inga kommentarer: