tisdag 19 november 2019

GOD JUL KORT YouTube

Hej!

I dag vill jag visa er ett kort som jag gjort.
Jag delar även med mig om hur jag sätter ihop kortet via en länk till YouTube.

Men här får ni reda på detaljerna.



Jag börjar med kortbasen.
Den är skapad av ett hårdare A4 papper (10x15 cm)
Sedan skar jag ut matchande mönstrade papper.
Jag stansade ut GOD JUL texten och duttade den i en clear embossing dyna. Sedan embossade jag den med gröt embossingpulver.
Limmade ihop allt o sen var det klart!
Den lilla bilden på tomten är i från en underbar liten påse med godaker i från Kaiser Craft.


Länk till YouTube klippet hittar du HÄR.

Materiallista för just detta kortet hittar du här.
Klicka på textraden för att komma direkt till butikens hemsida.


Kraftigt A4 papper -Finns i den fysiska butiken
Mönstrade julpapper
Kaiser Craft tomte
GOD JUL - dies
Embossing pulver
Clear Embossing dyna
Lim



Hoppas ni finner inspiration!
//Madde

Inga kommentarer: