tisdag 24 mars 2020

Hej! Det här är Yvonne från Idas Magasin. Jag tänkte försöka mig på att blogga någon gång ibland och tänkte börja med ett påskkort.

Jag började med en kortbas och satte på ett mörkblått cardstock. Ovanpå det satte jag ett mönstrat papper, med hjälp av dubbelhäftande tejp, från serien Bella. En doilie fick bilda botten på dekorationen som består av en liten spegel som sitter på ett ljusgult cardstock med lila cardsstock som bakgrund. Jag limmade fast spegeln med Tacky Glue.

Några blommor och blad i ena hörnet tillsammans med ett litet gult band får symbolisera våren.
Glad Påskdien är Idas Magasins egna stansmall.



Hoppsan! Det dök upp något i spegeln, en unicorn tror jag visst att det är. :)

Hoppas att Ni får en fin påsk trots allt elände som är nu.
/Yvonne

Inga kommentarer: