torsdag 28 april 2022

KORT HONEY BEES

  Goddagens!

I dag visar jag er ett kort med några av de fina papperna som har kommit till butiken!

Jag valde ut några stycken som matchade ihop med bilderna. Skar ut dom i storlek 6"x6"

Skrapade och färgade kanterna med distressfärg (walnut stain)

Den översta bilden med texten satte jag fast med 3D-kuddar för att få lite effekt på kortet.

Jag stansade ut några olika blad som dekorerades med knappar och paljetter. Även ett band fick pryda kortet. På baksidan av det ena pappret var det ett mönster som bestod av små korgar med blommor. Jag klippte ut en av dom och dekorerade koret med en sån. 

Allt fästes på en kortbas av Cardstock. 




Här nedan följer en lista på de produkter jag använt. Klicka på ordet för att komma direkt till varan i webshopen.


Cardstock

Mösterpapper

Stansmall - blad

Paljetter



Hoppas ni finner inspiration.

ha en underbar dag!

//Madde

Inga kommentarer: