torsdag 12 maj 2022

GRATTISKORT MED VINTEMA

  

Hej!

Min bästis fyllde år för några dagar sedan. Hon ska ju så klart ha ett kort.
Detta kortet går i gröna toner som är min väns favoritfärg.
Och ja, nåt glas vin gillar hon med.




Jag började med att använda papper från lite olika små pappersblock. 
Flaskan stansade jag ut och vindruvorna fick jag fram genom stansmallens del. Bara gnugga stämpeldyna direkt på så funkar den som en liten stencil. Jättebra! Jag skrapade kanterna på den rosa delen med blomman på, och skrapade med stämpeldyna (walnut stain) 
Flaskan sattes fast med 3D kuddar för att få lite volym i kortet.








Här nedan följer en lista på de produkter jag använt. klicka på ordet för att komma till produkten i butiken.



Hoppas ni finner inspiration.

Ha en underbar dag!
//Madde

Inga kommentarer: