tisdag 9 juli 2024

Altra med Malin

 Altra med Malin


Idag visar jag en kaffeburk i glas som jag altrat.

Serien jag använt här är Stamperia Coffee and Chocolate.

I båten har vi alltid pulverkaffe, men den burken har blivit så tråkig.

När jag såg denna serien från Stamperia,

så visste jag att kaffeburken skulle bli så mycket finare.

Efter att jag skrapat och tvättat bort den gamla etiketten och limmet,

skar jag till brun cardstock och mönsterpapper till sidorna.


Dekorationer hittar man i papperna och som rubb-ons,
finns även die-cuts i butiken.
Jag satte rubb-ons på vitt cardstock och klippte ut.
Då syns dom på ett annat vis.
 

Sen var det bara att släppa loss med lim och dekorationer.

Locket dekorerade jag kanterna med snöre.


Resultatet blev jag mycket nöjd med. 
Bilder med bra ljus är det lite svårare med, haha.
Så varning för många bilder.










Material;








Scrappa Lugnt!
//MalinJson





























Inga kommentarer: