måndag 13 januari 2014

Nytt år, nya utmaningar!

Hej på er.

Ja så har vi då kommit in på år 2014.
Jag hoppas ni alla haft en skön ledighet över jul och nyår.
Själv har jag varit lite ledig från allt scrappande men har börjat så smått nu under min sjukskrivning med PL och eftersom Idas Magasin börjat ta hem lite PL saker så passade denna bra här tyckte jag, trots att jag egentligen är lite ledig.
Jag köpte dessa stämplar hos Idas för några månader sedan: 
När jag nu varit "hemma" så har jag bearbetat lite sorg och då kom just denna PL sida för mitt album för 2014 till och här kan ni se några av de stämplarna som finns på arket, MYCKET användbara skulle jag vilja säga!

Jag tänkte försöka i år att faktiskt göra mig ett PL album, det verkar så fruktansvärt roligt att ha att kika i sedan, när man vill titta tillbaka och minnas.
Kanske kommer det visas andra sidor här ifrån det så småningom.
Vill ni köpa stämplarna kan ni antingen gå in på Idas Magasin på Fb eller så tar ni kontakt med Idas Magasin här på sidan.
Kram Dt-Malin

1 kommentar:

Ulrika sa...

Hej!
Jag vill köpa de stämplarna där det bl.a står Igår, idag, imorgon samt att det finns fler på samma ark...
Hur går jag till väga då?
Med vänlig hälsning Ulrika
ukarlsson@hotmail.com