tisdag 28 juli 2015

En LO på min dotter....

Ja jag har gjort det igen, en LO! Vet inte riktigt vad som flugit i mig men när jag fick detta papper så kände jag att det inte passar sig för kort men en lo på dottern DET skulle jag ha!
Tycker att papperet gör en väldigt cool bakgrund och jag tycker det passar väldigt bra till bilden på min dotter när hon poserar med sin skinnjacka ute i trädgården, det blev liksom lite tuffare. ;)
Hoppas ni ska gilla den.


Materiallista:
Svart cardstock.
Mönstrat papper.
Oranga chrysathemum.
Röda stora rosor.
Svarta och gula rosor samt några mindre benvita och gulaktiga rosor.
svarta små platta blommor samt en stor svart platt blomma.
Bruna charms.
Vita halvpärlor.
Stora enameldots.
Svart stämpelfärg.
Dubbelhäftande tape.

Resten kommer från egna gömmor.
Ha en fin dag!
Kram Dt-Malin


Inga kommentarer: