tisdag 8 september 2015

Årets första julkort.

Ja då har jag faktiskt fixat årets första julkort.
Jag har använt Maja Designs underbart fina julpapper som jag fick med mig när jag var uppe på maran i Vretstorp.
Jag är SÅ glad att Idas Magasin tagit in Maja Design hos sig för jag tycker att dessa papper blir liksom aldrig tråkiga det spelar ingen roll om det är en kollektion för 3 år sen jag tycker dom är lika fina fortfarande!
Dessa fina julpapper tror jag kom ut hos Maja Design förra året och det är SÅ fina färger i dessa, inte de traditionella röda och gröna och det gillar jag!
Jag försökte fota så att man ska se att det runt alla kanterna oxå är lite glittrigt, jag vet inte om det syns så himla bra. Jag har inte tagit så mycket glitter utan mer att det ska synas litegrann och antyda att det liksom glittrar lite. Syns nog tyvärr bättre i verkligheten.
Hoppas ni ska tycka om kortet.



Materiallista:
Maja designs julpapper, 3 olika.
Vitt cardstock.
Stickles stardust
Dubbelhäftande tejp.
Gröna blad.
Vit blomma
Blå blomma
Vit ros
Liten mörkrosa/röd ros
Charm:julgran
Halvpärlor 
Tårtpapper
Edge scrapper

Ha det gott!
Kram Dt-Malin

Inga kommentarer: