tisdag 1 september 2015

Enkel PL sida.

En PL sida ( project life ) måste ju inte alltid vara så himla avancerad tycker jag.
Har man nåt fint 30x30 papper som man gillar och som man tyckerpassar, skär ner detta och snvänd det till din sida. När jag har papper eller kort med skarpa färger som jag tycker är svåra att använda så är ett bra tips att göra fotona svartvita till det uppslaget eller papperet som de ska va på, då blir det inte så rörigt för ögat.

På detta uppslaget har jag använt ett mönstrat papper, svartvita foton och väldigt få dekorationer eftersom det är så pass mycket mönster i själva mönsterpapperet.
En liten text och det var allt som behövdes tyckte jag.

Materiallista:
Becky Higgins Designficka A
Mönsterpapper
Svart cardstock
Enamel dots
Stickers
Tim Holz svarta bokstavsstickers

Ha det gott!
Kram Dt-Malin


Inga kommentarer: