tisdag 17 maj 2016

Ego Layout.

Hej hej!
Hu har det hänt igen, jag ska idag visa er en LO som jag har gjort. Var med på en CC där vi skulle göra en LO som BARA handlade om oss själva! Inga gubbar, ungar eller husdjur fick vara med utan BARA vi själva. Kul att prova göra LO igen tycker jag, bra att öva. ;)
Använde oxå Maja Designs underbart fina papper och Idas nya underbart fina blommor! Bra kombo tyckte jag!!



Materiallista:
Maja Design pappaer 2
Vita rosor 15mm
Stor vit ros 20 mm
Vit körsbärsblomma
Rosa/apricos färgat cardstock ( Fleur )
Walnut stain  ( infärgade kanter/rutigt stämpeltryck )

Texten har jag skrivit på skrivmaskin och övrigt material kommer från egna gömmor.
Ha det gott!
Kram Dt-Malin

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gillar I massor och underbart mjuka färger

Unknown sa...

Gillar I massor och underbart mjuka färger

Idas Magasin sa...

Tack snälla Lotta! Kram MAlin