tisdag 31 maj 2016

Grattiskort till en som älskar att fota.

Hej hej!
Idag kommer ett litet grattiskort igen från mig. Personligen så ÄLSKAR jag dessa papper från Maja Design och färgerna i dessa! Milda, fina och somriga tycker jag. Dessutom ihop med de fina blommorna som Idas tagit hem är de alldeles fantastiskt fint ihop tycker jag. Man blir GLAD av dessa! Jag har dessutom kombinerat det ihop med ett av BoBunnys nya vackra papper som passade PERFET ihop i färgerna med Majas papper! Så himla roligt eftersom det blev ännu fler alternativ när man skapar!





Materiallista:
Papper Maja Design med prickar
BoBunnys papper med rosor.
Liten grattis stämpel
Stor grattis stämpel
Walnut stain inc pad

Övrigt från egna gömmor.

Hoppas ni tyckte om det.
Ha det gott.
Kram Dt-Malin
Min personliga blogg: http://me-carddesign.blogspot.se/

Inga kommentarer: