tisdag 7 juni 2016

En liten presentpåse.

Det jag tycker är roligast att göra inom scraobookingen är ju just kort eftersom jag är "kortmakare" i botten så att säga men även dessa presentpåsar är riktigt roligt att altra tycker jag som jag visar upp här idag. Det är ju roligt att göra lite annat ibland även om korten är det jag brinner mest för men att göra kort jämt jämt skulle oxå bli tråkigt för mig i längden så man behöver göra lite andra saker emellanåt och altra är alltid kul. Jag tror oxå att om jag skulle vara duktigare på detta med lo, mixed media osv osv så skulle jag säkerligen göra mera av det med. Nåt jag får jobba på. ;)
Idag blir det i alla fall den här söta lilla presentpåsen som jag hoppas ska inspirera er lite.


Materiallista:
Färdig bild från ett litet bildblock
Ljusrosa cardstock
Trä hjärta
Organsa band
Liten grattis stämpel
Walnut stain
Charms "bruna swirls"

Övrigt från egna gömmor.
Ha det gott!
Kram Dt-Malin
Min personliga blogg: http://me-carddesign.blogspot.se/

Inga kommentarer: