tisdag 14 juni 2016

Grattiskort

Hej på er!
Idag kommer ett litet grattiskort där jag använt mig av Satured Canary stamps.Det är så ledsamt att ha läst för en tid sedan att hon tänker sluta med sina stämplar och jag är riktigt glad att jag i alla fall har några av dom! Några som riktiga stämplar och några diggis.
Jag har använt den ihop med ett papper från BoBunny som jag blivit tokkär i, hoppas ni ska tycka om det!
Det är oxå så kul att Idas tagit hem lite av dessa paljetter eller vad man nu kallar dom, här har jag dekorerat med några svarta på kortet.

Materiallista:
Grönt cardstock
Rosa cardstock
Gröna blad
Svarta paljetter
Målat med Distress markers pennor.

Övrigt från egna gömmor.
Ha det gott!
Kram Dt-Malin

Min personliga blogg: http://me-carddesign.blogspot.se/

2 kommentarer:

christel sa...

Jättefint kort och fina färger. Gillar stämplen

christel sa...

Jättefint kort och fina färger. Gillar stämplen