lördag 18 mars 2017

Krya på dig kort

Jag tror att vi alla känner någon som inte mår riktigt bra och då kan det vara en bra idé att visa sin uppskattning med till exempel ett kort. Här vill jag visa ett krya på dig kort .



Kortbasen gjorde jag av ett cardstock så att jag kunde få den färgen jag ville ha och för att få lite mer textur på själva bakgrundspappret så använde jag en stämpel med text. Själva bilden är redan färdigmålad, en så kallad topper sheet.


Jag får be om ursäkt att bilden inte är den bästa men jag ville ändå visa en liten bild på texten. Det enda jag gjorde var att ta stickers som jag fäste på två pappersbitar. Under använde jag fästkuddar för att få en liten 3-D effekt. 




Materiallista:


Dom små gröna bladen kommer från egna gömmor.

DT/ Johanna




Inga kommentarer: