torsdag 27 juli 2017

Vänskapskort

Jag har gjort ett kort till med de fantastiska BoBunny-pappren i serien Soirée. Nu har jag inte många snuttar kvar, men kanske kan jag klämma ut nån liten grej till...


Mitt kort är ganska enkelt, men har många detaljer att titta på. Det är mitt mål med de alster jag gör ganska ofta, att de ska se enkla ut på håll, men att man kan titta länge och upptäcka nya detaljer.


Jag har stämplat med bakgrundsstämplar från YouDo och Distress Ink Shabby Shutters på kortbasen, sedan har jag använt samma Distress Ink för att färga in kanterna på pappren, både bakgrundspappret och de utstansade cirklarna med små stygn.


En guldfärgad doily fick vara mitten och botten i mitt kluster på kortet, och sedan dekorerade jag med blommor, en nål och en berlock.

Materiallista:

Inga kommentarer: