tisdag 26 september 2017

Enklare tavla

Hej där!

Idag visar jag en enklare tavla som jag gjort.


Till den här tavlan använde jag mig av olika stenciler och texture paste, rivet papper och lite nättejp till grunden. Jag gjorde dessutom lite rinningar av smältlim. Satte dit lite grovt snöre, små pärlor och några metall charms innan jag målade över allt med vit gesso. I de rivna pappren satte jag delar av tags som fick sticka ut lite här och var och i mitten, där alla snören möts, ett kluster av blommor och blad.


En enkel men ändå ganska dekorativ tavla.
Jag älskar ju att prova nya saker och utmana mig själv med lite saker jag aldrig trodde jag kunde och jag har några roliga projekt på gång som jag nog tänker visa här vad det lider så fortsätt hålla ögonen öppna! I dag ska iallafall jag ta mig till Idas Magasin för att shoppa lite nya saker jag villhöver!
Pyssla på!
//Hanna-Maria 

Inga kommentarer: