torsdag 7 september 2017

Inspiration inför lördagens mara

På lördag håller Idas Magasin en egen scrapmara i Östansjö Folkets Hus i Närke. Idag visar jag ett kort som jag gjort med papper och dekorationer från kitet som marans deltagare får - så fina papper från Kaiser Craft!


Jag har gjort ett kort som kallas tri-shutter card och som man har möjlighet att lära sig göra på maran! Min DT-kollega Malin ska nämligen hålla en workshop och lära ut just den här vikningen. Jag kommer också hålla i ett par workshops och demos, så klart!


Mitt kort har jag gjort med två av mönsterpappren ur kitet, en gullig fågel-die, blommor, blad och glitter. Man kan inte få för mycket glitter!


Själva kortet kan man se i Östansjö, där kan man titta på det ur alla möjliga vinklar och dessutom skaffa sig de fina stjärnorna som dies, och kramar-dien också!



Vi ses väl på lördag? Kram!

Materiallista:

Mönsterpapper från Kaiser Craft - kommer inom kort
Dies - fåglar - kommer inom kort

Inga kommentarer: