tisdag 28 november 2017

Hej!
Jag vet att jag lovat en fortsättning på mitt resealbum, jag ber om ursäkt för det, men nu får det ta en liten paus till förmån för julen som närmar sig med stormsteg!
Så idag har jag alltså gjort lite julkort...


Först ett julkort från helgens mara och kit-tävlingen!
Ett kort på färdig kortbas och lite juliga cardstock. Kort nummer två är ett kort med lite nya dies jag hittade hos Idas Magasin som var på plats på maran.


Här gjorde jag en ram av ett mörkare blått papper som jag satte med distanskuddar på en ljusare blå kortbas jag gjorde av cardstock, en måne som jag stämplade och punchade ut, en die med en liten tomte med ren, en die med tre renar och två träd, en punch med snöflingor samt lite glittrig stickles.
Det tredje kortet är gjort på mörkblå cardstock med ett juligt cardstock och tre granar samt "God Jul" utstansat  i vit cardstock med glittrig stickles på.


Materiallista:
Kortbas
Enfärgad cardstock
"Julig" cardstock
Dies
Månstämpel
Stickles
Stämpeldyna
Blommor
Brads

//DT Hanna-Maria 

Inga kommentarer: