tisdag 3 februari 2015

Vänskapskort.

Hej!


Det är med stor glädje som jag idag visar upp detta kort som ny DT-medlem för Idas Magasin! Det känns jättekul att vara DT för ett så mysigt företag som Idas Magasin är :) 
Det här är mitt allra första DT-kort! Jag har använt ett ljuvligt papper från BoBunny Isabellakollektionen, tillsammans med rosa cardstock och perfekta kortstommar från butiken!! Jag har också använt söta bling i svart i både runda former och hjärtan som jag tyckte passade perfekt till färgerna jag har på kortet. Den stämplade texten och formen på textrutan har jag använt saker från egna gömmor för att få till, och det vackra gråa sidenbandet finns att köpa i butiken! 


Hoppas du gillar dessa papper lika mycket som jag! :)

Happy Crafting!

Kram Madeleine


Inga kommentarer: