OBS!!! Över sommaren har vi inga ordinarie öppettider. Det går jättebra att ringa om ni vill komma till affären, så bestämmer vi en tid vi öppnar för er! =) Detta innebär alltså att det är stängt på onsdagar om ingen ringt innan. Telefonnummer 0705465149 (Yvonne Stensson). Mvh Idas Magasin

VÄLKOMNA!

torsdag 12 februari 2015

Layout.


Hej! 

När jag fick det turkosa pappret "Bicycles" i min hand kom jag att tänka på en bild av min dotter och en gammal Queen-låt. Så det fick bli en layout på det temat. 

Jag skar ned pappret och färgade in kanterna med distress inc tool och distress incpad i färgen "Evergreen Bough". (Den finns i minikit nr 4). Monterade på svart prickigt cardstock och använde grått papper till en tunn fotomatta. Sedan dekorerade jag med: 

Vita blommor, Turkos blomma, metalldekorationer, prickigt band, alfabet, "Miss Elisabeths" (sue zipkin), icon minis, monsterstickers. De små orangea blommorna klippte jag från ett band i olika färger. 

Körsbärsblommorna och den gula rosen kommer från min egen blomlåda, men det finns många fina blommor att välja på i butiken. 

Monica

Inga kommentarer: