lördag 31 december 2016

Sparbössa

Förra året gjorde jag en utmaning som heter 52 veckors utmaningen - saving money. Tänkte att jag skulle köra den 2017 igen och till det behövs ju en sparbössa.
Jag tycker ju om att göra om saker och ting, som ni kanske märkt, och här vill jag visa vad jag har gjort med ett pringels rör. 
Dom är perfekta att göra om till sparbössor och man kan även välja om man ska ha ett avtagbart lock eller inte. Jag har ju limmat fast mitt såklart.


Till lock använde jag olika runda dies bara och limmade fast dom på varandra. Sedan skar jag ut ett lagom stort hål och limmade fast på mitt pringles rör.


Som bas valde jag ett papper från ScrapBerry för dom är så otroligt söta. Nog för att det är jultema på det och den kommer stå framme hela året man mig gör det inget.






Materiallista:
Övriga dekorationer kommer från egna gömmor.

Gott nytt år på er alla och en god fortsättning. DT / Johanna 









Inga kommentarer: