tisdag 3 januari 2017

Vimpel.

Senast som jag träffade Yvonne i Skövde så fick jag med ett så fint papper hem ifrån Prima. I papperet är det lite kopparfärgat på en del ställen och det är riktigt snyggt.
Lite svårt att ta kort på eftersom det ser olika ut beroende på hur ljuset ligger men jag hoppas ni ska få ett hum om hur fint det är i alla fall. Det är INTE orangefärgat som det kanske kan se ut på vissa ställen utan KOPPARfärgat.
Jag valde att göra en liten vimpel av papperen som jag ska ha i mitt pysselrum sedan när vi renoverat det och använda 2 foton som jag tog på mig o barnen när vi var på Rhodos, jag tycker så mycket om just dessa fotona.



För att få fjärilarna lite 3D så har jag haft 2 papper och från det ena då klippt ut fjärillarna och klistrat på här för att få en lite 3D effekt. Man kan ju även klippa ut en del av blommorna o göra lika dant med så får man det ännu mer 3D lite här och där om man vill!






Materiallista:
Ostduk
Stickles koppar
charm kopparfjärill
charm silverhjärta
Grön ros
Washitape med guldhjärtan
gröna blad

Övrigt kommer från egna gömmor.
Ha det gott.
Kram Dt-Malin

Inga kommentarer: