OBS!!! Över sommaren har vi inga ordinarie öppettider. Det går jättebra att ringa om ni vill komma till affären, så bestämmer vi en tid vi öppnar för er! =) Detta innebär alltså att det är stängt på onsdagar om ingen ringt innan. Telefonnummer 0705465149 (Yvonne Stensson). Mvh Idas Magasin

VÄLKOMNA!

måndag 30 januari 2017

Presentpåse.

Idag blir det en liten presentpåse som jag tänkte ta och visa upp för er. Jag gjorde för ett tag sedan en vimpel ( se HÄR ) av detta papperet och fick då lite spill över som jag använde till en presentpåse.
Det är fint att ge bort presenter i fint dekorerade påsar tycker jag, lite silkespapper om bara och ner i påsen, ser jättefestligt ut tycker jag och så behöver man ju inte slå in det heller om man inte vill!



Materiallista:
Ostduk

Ha en fin dag!
Kram Dt-Malin

Inga kommentarer: