tisdag 19 december 2017

Julhälsning till fantastiska kollegor

Hallå igen!



Nu är det bråda tider, bara några dagar kvar till julafton, men du hinner fortfarande göra en trevlig julhälsning till någon du tycker om!
Jag hade själv tänkt göra flera stycken till några människor som jag vill visa lite extra omtanke, men vi får se vad tiden räcker till!!!
Den här har jag gjort till mina fantastiska kollegor och den följer med mig till jobbet idag!


Jag vet! Jag är knäpp och har snöat in på dessa boxar! Men faktum är att jag tycker att dom är roliga att göra och känns lite "mer" än att komma med ett kort... (Det är absolut inget fel på kort heller!!!) Jag tycker det är lite roligt att bygga på höjden och att få känslan av en "explosion" redan på locket!


Det går alldeles utmärkt att använda överblivna "stjälkar" (ståltrådar) från blommor som man knorrar till och limmar fast med limpistolen!
På insidan gjorde jag en skog av granar och några rådjur...


Stansade även ut lite snöflingor som jag satte på sidorna, en del med 3D kuddar och en del med tejp. Lite snö dekoration hade jag också på samt lite glimmande stickles...
Hoppas det blir uppskattat! :D

Materiallista:
Juliga papper
Vitt cardstock
Blått cardstock
Blommor
Rhinestones
Band
3D Snöpasta (finns också hos Idas men jag kan inte för mitt liv hitta den och länka till den)
Stickles
Dubbelhäftande tejp
3D kuddar
Punch
Dies

Lycka till!
// DT Hanna-Maria

Inga kommentarer: