tisdag 16 januari 2018

Hallå där!
Nu är det dags igen! Efter att ha legat lite lugnt till på tavelfronten en stund så har jag sparkat loss med blommor, pärlor, kugghjul och annat skoj!


Jag använde mig här av Idas Magasins minsta pannå. Jag grundade med mönster av texture paste, jag älskar att leka med det! Efter det har jag gått loss med snöre, spets, utdieade mönster av papper, massor av halvpärlor, kugghjul (gears), charms, blommor, brads och en liten söt glasburk med kork. Avslutade allt med en sticker i guld med ordet kindness på.
Använde mitt Tombow lim till vissa saker i början men sedan gick jag över till min välanvända limpistol!
Här har ni resultatet!


Materiallista:
Pannå
Texture Paste
Embossingfön
Tacky glue
Limpistol
Smältlim
Snöre
Spetsband
Papper utstansat med en Die
Brads
Charms
Halvpärlor
Kugghjul
Blommor
Liten glasburk med kork
Valfri sticker

Testa att gå lite bananas i ditt skapande!
//DT Hanna-Maria

Inga kommentarer: