tisdag 4 september 2018

ART projekt

Hej!
Tisdagsdags och jag har fått min klet och kladdfeeling tillbaka! Jag har haft skitskoj medan jag hållt på med detta projekt.


Ibland kan det vara kul å bara ta det man har och skapa utan en massa gränser. I det här fallet tog jag ett passepartout som jag hade liggandes, några penslar, brickor, muttrar, ståltråd (som jag bland annat gjorde ett hjärta av) och några tangenter från ett gammalt tangentbord.



Jag har naturligtvis använt mig av mer traditionella scrapsaker också! Gesso, texture paste, stencil, snören, blommor, halvpärlor, brads och wood veners. Allt hittar ni förstås, som vanligt, hos Idas Magasin! Tryck bara på de markerade orden och följ länken direkt till deras sida!


Prova på du också om du inte redan gjort det! Ha så kul och lycka till!
//DT Hanna-Maria

Inga kommentarer: