tisdag 28 maj 2024

Sugen på Kaffe och Choklad?

Sugen på Kaffe och Choklad?



Stamperia har gjort en härlig serie med tema "Coffee and Chocolate"
Den tilltalar mig som gillar kaffe och älskar choklad.

Det fick bli en mixed media layout av dessa härligheter.

Till denna serie finns det roliga dekorationer, som diecuts, rub ons mm.

Jag använde ett cardstock som jag grundat med vit gesso.

Till detta har jag även använt olika bruna sprayer och vit akrylfärg att skvätta med.

Man kan också ta vit gesso och späda med vatten till skvätt.



Kanten på mönsterpapperet har jag skrapat och färgat med distress ink


Hoppas ni blev lite inspirerade.


Material;

Cardstock

Gesso

Mönsterpapper

Dekorationer

Distress ink

Spray IZink

Distress oxide spray

Blommor

Brads

Lim/Tejp/3D kuddar

Verktyg


Scrappa Lugnt!

//MalinJson



Inga kommentarer: