tisdag 14 maj 2024

Till 5 åringen!

Till 5 åringen!




Detta kortet gjorde jag till ett av mina älskade barnbarn,
när hon fyllde "Hela Handen"

Kortet är lite större än vanligt, 6" x 8".

Härliga färger på dessa papper från Echo Park, "Make A Wish Birthday Girl."

Siffran handritade jag efter en som jag såg på datorn, i en lagom storlek.
Klippte ut den i flera färger och limmade lager på lager, lite omlott.
Ritade stygn med vit penna.


Jag har gjort fyra rektanglar i olika lager och rundat hörnen med en hörnstans.
Grattis är från Idas magasins egna dies, också den i flera lager, lite omlott.

Hittade en stor tårta på ett av papperna. 
Den klippte jag ut och fixade till rätt antal ljus på,
sånt kan ju va viktigt för barnen, att antalet stämmer.


Fem stycken blommor från Little Birdie, finns i många fina färger i butiken. 
Små fina hjärtan stickers i olika storlekar fick också vara med.  
Fem stora och fem små.







Material:











Scrappa lugnt!
//MalinJson

 

Inga kommentarer: