tisdag 17 januari 2017

Cas kort för alla hjärtans dag.

Idag tänkte jag återigen visa er några alla hjärtans dag kort samt kort man kan ge bort till sin man/fru på födelsedagen osv.
Detta är enkla cas kort som du gör riktigt snabbt och där det inte går åt alls mycket material. Arket med alla hjärtanen gör att du kan göra flera riktigt fina caskort!
Lite stämplad bakgrund och en egenritad svart ram på kortet och sen har jag fäst hjärtanen i mitten.
Längst ner stämplade jag en passande text.



En ännu enklare variant kommer här under där jag bara använt hjärtanen ritat en svart ram runt kortet för att rama in det. Hjärtanen har jag här oxå satt i olika höjder med 3D kuddar för att få lite dimension på det hela.





Materiallista:
Vitt cardstock (slätt )
Svart cardstock ( slätt ) 
Craft cardstock ( slätt )
Brun skrivpenna

stämplar kommer från egna gömmor.

Ha det gott.
Kram Dt-Malin

Inga kommentarer: